Kontakty

Jak vám můžeme pomoci?

Neváhejte - jsme tady pro vás, abychom odpověděli na všechny vaše otázky! Projděte si Často kladené otázky nebo se obraťte na naší zákaznickou samoobsluhu Matěje.

Populární otázky
Jak si vybrat látku?

Látky máme rozděleny do kategorie SILVER, GOLD, PLATINUM a DIAMOND. Látky SILVER jsou s nejnižší gramáží a s nejnižším stupněm zatemnění, a proto jsou také nejlevnější. Látky PLATINUM a DIAMOND patří mezi látky s vysokou gramáží a vyšším stupněm zatemnění, a proto jsou dražší. Doporučujeme si vždy vybrat nejdříve z těchto kategorií, poté ve filtru pak zvolit barvu a stupeň zatemnění. Pokud si látkou nebudete jistí, neváhejte si u nás objednat vzorky látek zdarma. Více informací k výběru látky najdete na stránce Jak postupovat při výběru látky.

Jaký druh montáže vybrat?

Montáž je velmi snadná. Rolety vám přijdou složené. Stačí je pouze namontovat na vaše okna. Všechny rolety jdou navrtat do rámu okna, do zdi nebo do stropu. Pokud si vyberete roletu s otevřenou kazetou, můžete ji na okno i jednoduše zavěsit. Více informací k montáži naleznete v naších instruktážních videích zde.

Údržba a čištění

Rolety Den a noc vyčistíte snadno. Pro menší fleky vám postačí suchý hadřík. Pokud bude znečištění větší, použijte vlhký hadřík, v případě potřeby klidně použijte jemný čistící prostředek. Vyčištěné místo nechte vždy důkladně proschnout. Pro čištění můžete také použít vysavač s regulovatelným výkonem. Pro více informací si přečtěte článek Údržba a čištění.

Lze odstoupit od smlouvy?

Na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů. Každá roleta je vyrobena na míru dle konkrétních požadavků našich zákazníků, a proto rolety není možné vrátit.

Můžu si objednat náhradní díly?

Každou součástku rolety je možné si objednat na našem eshopu. Pokud je v příslušenství nenajdete, neváhejte se na nás obrátit a pokud to bude možné, součástku vám zašleme.

Podívejte se na všechny otázky v FAQ
Máte další dotazy? Zachrání vás naše zákaznická samoobsluha.

Náš Matěj vám rád a ochotně odpoví na všechny vaše dotazy během nělikolika sekund! Jen prosím, žádné pamlsky, už jich měl až dost.

Aby byly konverzace co nejefektivnější, připravte si prosím všechny potřebné informace, než budete s Matějem komunikovat.
01. Stav Objednávky

Před zahájením chatu si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použitá k zadání vaší objednávky
Zkontrolujte stav objednávky
02. Potvrzení objednávky

Před zahájením chatu si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použitá k zadání vaší objednávky
Získejte potvrzení objednávky
03. Dotaz k platbě

Před zahájením chatu si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použitá k zadání vaší objednávky
Informace o platbě
04. Stažení faktury

Před zahájením chatu si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použitá k zadání vaší objednávky
Stáhnout fakturu
05. Změna doručovacích údajů

Před zahájením chatu si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • Nové doručovací údaje
  • E-mailová adresa použitá k zadání vaší objednávky
Změna doručovacích údajů
06. Objednávka po telefonu

Před zahájením chatu si připravte:

  • Vaše telefonní číslo
  • Vaše e-mailová adresa
  • Adresa pro doručení
  • Kódy / názvy produktů, které si přejete objednat
  • Zaměřena okna dle návodu Jak změřit
Objednat po telefonu
07. Storno objednávky

Před zahájením chatu si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použitá k zadání vaší objednávky
  • Číslo účtu pro případné vrácení peněz
Zrušit objednávku
08. Reklamace

Před zahájením chatu si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použitá k zadání vaší objednávky
  • Fotky reklamovaného zboží
  • Číslo účtu pro případné vrácení peněz
Reklamovat
09. Jiný dotaz

Před zahájením chatu si připravte:

  • Vaše e-mailová adresa
  • Vaše telefonní číslo

Máte-li jiný dotaz, klikněte prosím na tlačítko Zadat jiný dotaz a zeptejte se mě na cokoliv. Rád pomohu!

Zadat jiný dotaz
10. Tip pro nás

Nenašli jste co hledáte? Dejte nám zpětnou vazbu.

Před zahájením chatu si připravte:

  • Vaše e-mailová adresa
  • Vaše telefonní číslo

Nenašli jste co hledáte? Dejte nám zpětnou vazbu.

Dát zpětnou vazbu
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu

Neváhejte nás oslovit. Náš tým zákaznické podpory je připraven vám pomoci od pondělí do pátku od 8 do 16 hodin.
Napište nám e-mail a my uděláme maximum pro to, aby byl váš požadavek vyřízen co nejdříve.

Potřebujete poradit s produkty, objednávkou, zaměřením nebo montáží?

Využijte naši zákaznickou samoobsluhu a nebo zavolejte přímo nám a my se postaráme o vaši spokojenost.

Volejte na 555 222 472
Reklamace a vrácení

Veškeré instrukce k podání reklamace naleznete v naší zákaznické samoobsluze pod 08. Reklamace.


Oddělení reklamací

  • Na Zbytkách 158
  • Staré Mésto, 739 01
  • Česká republika
FEXI kanceláře

Sídlo společnosti

  • Westlogic s.r.o.
  • Olomoucká 267/29
  • Opava, 746 01
  • Česká republika

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě pod spisovou značkou oddíl C vložka 36070


  • IČ: 28637372
  • DIČ: CZ28637372
  • Číslo účtu:
  • CZK 2801384939 / 2010
  • € 2301384940 / 2010