Skvělý zákaznický servis

Skvělý zákaznický servis

Investujeme velké finanční prostředky do rozvoje a vzdělávání zákaznické péče,která je tady od toho, aby se starala o kvalitu vašich objednávek. Naši specialisté z customer care se postarají o to, ať vše proběhne v pořádku. I proto máme dnes na heurece hodnocení 99 % spokojených zákazníků a patříme k nejoblíbenějším e-shopům se stínící technikou. Nejste pro nás jen číslo objednávky, vy i vaše objednávka jste pro nás důležití.

Co se děje po objednávce
  1. vy objednáte
  2. my vaši objednávku zkontrolujeme (provedeme kontrolu objednávky)
  3. zavoláme vám a ujistíme se, jestli jste vše pochopili a objednali správně
  4. případně v hovoru můžeme ujasnit a poradit s dalšími vašimi potřebami
  5. uděláme maximum proto, ať jste spokojeni s vaší objednávkou
  6. a po telefonickém ověření objednávky nejpozději do 10 pracovních dnů máte rolety doma