Skvělý zákaznický servis
Skvělý zákaznický servis
Investujeme velké finanční prostředky do rozvoje a vzdělávání zákaznické péče,která je tady od toho, aby se starala o kvalitu vašich objednávek. Naši specialisté z customer care se postarají o to, ať vše proběhne v pořádku. I proto máme dnes na heurece hodnocení 99 % spokojených zákazníků a patříme k nejoblíbenějším e-shopům se stínící technikou. Nejste pro nás jen číslo objednávky, vy i vaše objednávka jste pro nás důležití.
Co se děje po objednávce
- vy objednáte
- my vaši objednávku zkontrolujeme (provedeme kontrolu objednávky)
- zavoláme vám a ujistíme se, jestli jste vše pochopili a objednali správně
- případně v hovoru můžeme ujasnit a poradit s dalšími vašimi potřebami
- uděláme maximum proto, ať jste spokojeni s vaší objednávkou
- a po telefonickém ověření objednávky nejpozději do 10 pracovních dnů máte rolety doma