Voláte infolinku? Buďte připraveni.

clanek_001-infolinka

Potřebujete poradit s něčím, co se týká rolet den a noc? Chcete reklamovat své zboží? Zajímá vás, jak daleko je výroba vaší objednávky? Chcete se zeptat na něco jiného? Je tu pro vás naše infolinka. Abychom však mohli garantovat tu nejlepší službu, pomůže nám i vaše spolupráce. V duchu pionýrského hesla „Buď připraven!“ si tedy zajistěte a přichystejte pár věcí a informací.

Co si připravit před tím, než vytočím infolinku?

Je jasné, že své odpovědi chcete co nejdříve a nejlépe hned teď. Vše ale urychlíte, když svůj telefonát o pár minut odložíte a připravíte si následující náležitosti:

  • Napište si svůj dotaz
    Možná to zní divně, ale vězte, že vám hodně pomůže si napsat svůj dotaz na papír. Pro někoho může být telefonování s někým neznámým celkem stresující záležitost a je pak těžké svůj dotaz přesně formulovat z hlavy. Například: „Mám v podkrovní místnosti střešní okno. Mohu na něj použít rolety Den a noc od FEXI?
  • Číslo objednávky
    To samozřejmě můžete jen ve chvíli, kdy už jste nějakou objednávku učinili. Jde vám třeba o upřesnění rozměrů rolety, chcete se zeptat na termín dodání, hmotnost či rozměry balíku s roletou apod. Objednávku umíme dohledat například i podle vašeho jména, ale číslo objednávky, případně voláte-li z telefonu, který máte registrován je to jednoznačně nejlepší.
  • Své kontaktní údaje
    Rádi víme, s kým jednáme. Třeba i jen kvůli správnému oslovení. Každý zákazník je pro nás reálný člověk s reálnými problémy a potřebami. Chceme tedy ke každému přistupovat osobně. Nikdy ale nepožadujeme žádné citlivé údaje. Stačí nám vědět vaše jméno a adresu kvůli odeslání objednávky. Možná ještě telefonní číslo a e-mail, abychom vám mohli dát vědět, když se něco změní.
  • Rozměry okna
    Jde o základní údaj, bez kterého rolety nelze vyrobit. Jak změřit okna se dozvíte v naší poradně. Rozměry budete potřebovat jen pokud jste rolety zatím neobjednali a potřebujete nějakou konzultaci před nákupem.
  • Typ okna
    Opět je to důležitá informace před výběrem a objednávkou. Není nutná přesná specifikace okna, ale základní představu byste mít měli – plastová či dřevěná, Euro okna, stará špaletová okna apod. Rozhoduje to třeba o typu montáže rolet.
  • Soupis požadavků na rolety
    Jestliže se teprve chystáte rolety objednat nebo je ještě ani nemáte vybrané, hodí se alespoň vědět, o jaké rolety máte zájem – jakou úroveň zatemnění chcete, jakou barvu či motiv, zda si přejete elektricky ovládané rolety apod.
  • Potřeby pro poznámky
    Poslední věcí, kterou si připravte, je tužka a poznámkový blok či papír. Možná, že z našeho rozhovoru vyplyne něco, co si budete muset zapsat, abyste na to nezapomněli.

Jak ještě pomoci k hladkému průběhu rozhovoru?

Naším zákaznickým servisem se chlubíme. Jsme upřímně přesvědčeni, že naše „služba Bez starostí“ je to nejlepší, co se dá nabídnout. Nejen, že nám můžete v pracovní době zavolat, ale i kdykoli napsat e-mail. Na e-mail vám odpovíme v co nejkratší době. Pokud se na naši infolinku ozvete po pracovní době, zavoláme vám další pracovní den zpět.

Velmi rádi vás provedeme celým procesem objednávky včetně výběru látky, zaměření, montáže apod. Stačí mít u sebe metr být u těch oken a ideálně (pokud si neví rady jakou látku vybrat) mít otevřený PC na www.fexi.cz 

Je možné si domluvit i víkendový hovor, pokud dejme tomu potřebujete změřit okna na chatě. Pak vám klidně zavoláme i v sobotu či v neděli.

Zavolat ale můžeme jen v případě, kdy nemáte skryté číslo. Pokud tedy chcete využít toho, aby vám naši operátoři volali zpětně, neskrývejte prosím svou identifikaci. Vaše telefonní číslo nikomu dalšímu kromě dopravce nepředáváme a využijeme jej výhradně ke komunikaci na vaši žádost, případně pro ověření objednávky.

Odpovědi na vaše dotazy bývají delší než jedno či dvě slova. Prosté „ano“, „ne“, „bez vrtání“ mnohdy nestačí. Očekávejte prosím, že dostanete podrobnější odpověď a mnohdy i pár doplňujících otázek. Nechte prosím našeho operátora domluvit. Trocha trpělivosti se vám vyplatí – dostanete přesné a úplné informace.

Jak by rozhovor neměl vypadat

Následující rozhovor je opravdu přepis zákazníkova volání na infolinku:

Zákazník: „Dobrý den. Chci si objednat rolety.

Operátor: „Dobrý den. Víte vše, co potřebujete k objednání rolet?

Zákazník: „Ano.

Operátor: „Výborně. Jaký máte e-mail?

Zákazník: „Žádný nemám.

Operátor: „Nevadí, pošleme dopis s potvrzením objednávky poštou. Začneme barvou rolety – jakou barvu chcete?

Zákazník: „Stejnou jako mají naši sousedi, ta se nám moc líbí.

Operátor: „Aha … Tak to se prosím podívejte na našem e-shopu, jestli tam neuvidíte podobnou. Okno už máte změřené? Víte rozměry rolety?

Zákazník: „No taky tak, jak to mají sousedi, to já nevím.

Operátor: „Já to bohužel také nemohu vědět, ale pro výrobu je potřeba zadat přesnou šířku.

Zákazník: „Tak mi dejte tu nejběžnější, co prodáváte.

Operátor: „Takhle to bohužel nefunguje. Každé okno se musí změřit zvlášť a každá roleta se vyrábí na zakázku. Je běžné, že i v jednom bytě se naměří různé šířky oken. Měření se musí provést. Můžete postupovat podle návodu, který na webu máme. Chcete navést?

Zákazník: „Chtěl jsem si jen koupit rolety, ale vy mi pořád říkáte, proč to nejde. Asi půjdu někam do JYSKu a koupím je tam.

Operátor: „To určitě můžete, ale i tam po vás budou chtít rozměry okna. Já vás při tom zaměření mohu vést krok za krokem třeba rovnou teď. Chcete?

Zákazník: „Na shledanou.

clanek_002-infolinka

Asi uznáte, že takto nepřipravený zákazník nemohl dostat uspokojující odpověď. A přitom stačilo, aby věděl alespoň přibližně jakou chce barvu a byl ochoten ta okna změřit. Stačilo třeba říct, že chce nějakou světlou, ale ne úplně bílou. Operátor by mu jistě pomohl nebo nabídl zaslání vzorků látek zdarma. A věřte, že naši kolegové na infolince mají jak dost trpělivosti, tak dost zkušeností, aby vás po telefonu provedli celým měřením – ono zas tak složité není.

Na závěr vám přejeme, abyste měli z volání na naši infolinku jen samé pěkné zážitky. Vaše příprava před zavoláním to výrazně usnadní.