Informace pro naše zákazníky a partnery

Vážení zákazníci.

Vzhledem k rizikové situaci a šíření koronaviru COVID – 19 bychom Vás rádi informovali, že jsme jako firma přijali řadu interních preventivních opatření pro všechny zaměstnance.

corona_text

V první řadě upozorňujeme, že nedoporučujeme volit platbu na dobírku. Chceme co nejvíce omezit mezilidský kontakt a tak je možné, že řidiče, který vám zakázku doručí, ani neuvidíte. Platbu prosím proveďte jiným způsobem.

  • Výroba produktů je plně funkční a bez omezení. Jakoukoli roletu či příslušenství si můžete bez obav objednat na našem e-shopu, který funguje bez omezení. Roletu vyrobíme a odešleme bez prodlení. 
  • Logistika a distribuce také není nijak omezena. Naši dopravci fungují i v režimu, který vláda pro tyto dny nastavila. Dodávky rolet tedy nejsou nijak zpožděny.
  • Zpracováváme poptávky našich zákazníků. Naši zaměstnanci pracují z domova, ale jinak nemají žádná omezení, která by jim bránila pracovat naplno a vyřizovat vaše objednávky.
  • Voláme, komunikujeme a obchodujeme. Telefonickou podporu jsme nijak neomezili. Pokud potřebujete radu či konzultaci, volejte bez obav tak, jak jste zvyklí.
  • Školení a návštěvy zákazníků obchodními zástupci jsou do odvolání zrušeny. To je jediná změna v naší práci. Chceme se chovat zodpovědně a tak raději riskujeme menší ztrátu zisků, než abychom nějakým riskantním chováním zhoršovali současnou situaci.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.

Děkujeme, pevně věříme, že se situace brzy obrátí k lepšímu a vše se vrátí k normálu.